Προβολή δεδομένων που παρέχει πληροφορίες σχετικά με την απόδοση και τη λειτουργία του Cloud Call Center, επιτρέποντας τους διαχειριστές να έχουν μία πλήρη εικόνα της πορείας των έργων τους και να λάμβάνουν γρήγορες αποφάσεις , εάν αυτό απαιτηθεί
Το "Agent Occupancy" είναι μια μονάδα μέτρησης που χρησιμοποιείται σε call centers για να μετρήσει το ποσοστό του χρόνου που οι χρήστες αφιερώνουν στην εκτέλεση κλήσεων, σε σχέση με τον συνολικό τους χρόνο συμμετοχής
Τα γραφήματα (Charts) που σχετίζονται με ένα call center μπορούν να παρουσιάζουν διάφορα στατιστικά στοιχεία και μετρικές που αφορούν τη λειτουργία και την απόδοσή του. Ανάλογα με τις ανάγκες και τα ενδιαφέροντα των διαχειριστών και των ενδιαφερομένων μερών
Η "απόδοση χρήστη" (Agent Performance) αναφέρεται στον τρόπο μέτρησης και αξιολόγησης της απόδοσης των χρηστών σε ένα call center ή σε οποιοδήποτε περιβάλλον εργασίας όπου αναλαμβάνουν καθήκοντα εξυπηρέτησης πελατών ή επικοινωνίας με το κοινό. Η απόδοση των χρηστών μπορεί να μετρηθεί με βάση διάφορες μετρικές και παράμετροι, συμπεριλαμβανομένου του χρόνου απάντησης, χρόνου αναμονής , χρόνου διαλείμματος, κλπ
Τα "Dispositions" (κατηγορίες ή αποτελέσματα) σε ένα call center αναφέρονται στις καταχωρήσεις ή τις επισημειώσεις που καταγράφονται από τους χρήστες κατά τη διάρκεια μιας κλήσης ή μιας επικοινωνίας με έναν πελάτη. Κάθε φορά που μια κλήση ή μια επικοινωνία ολοκληρώνεται, ο χρήστης συνήθως επιλέγει μια "disposition" από μια προκαθορισμένη λίστα που αντιπροσωπεύει το αποτέλεσμα της κλήσης ή της επικοινωνίας.
Τα "Dispositions Targets" σε ένα call center αναφέρονται στους στόχους ή τους προορισμούς που ορίζονται για τις κατηγορίες ή τα αποτελέσματα των κλήσεων ή των επικοινωνιών που καταγράφονται από τους χρήστες. Αυτοί οι στόχοι μπορούν να καθορίζονται από τη διοίκηση του call center ή από τους προϊσταμένους των ομάδων εξυπηρέτησης πελατών και μπορούν να περιλαμβάνουν τα εξής: ποσοστό επιτυχίας ελήσεων, χρόνος ανάπτυξης, ποσοστό επιστροφών,κλπ
Η "παρακολούθηση λίστας" (list monitoring) σε ένα call center αναφέρεται στην παρακολούθηση των κλήσεων ή άλλων εισερχόμενων επικοινωνιών που πραγματοποιούν οι πράκτορες με βάση μια προκαθορισμένη λίστα. Αυτή η λίστα μπορεί να περιλαμβάνει κλήσεις προς εξυπηρέτηση, κλήσεις προς παρακολούθηση ή ακόμα και επικοινωνίες που προέρχονται από διαφημιστικές καμπάνιες.