Διαχείρηση εγγραφών / Leads

Διαχείρηση εγγραφών / Leads



Η υπηρεσία CloudCallCenter ενσωματώνει ένα ισχυρό σύστημα διαχείρισης λιστών επικοινωνίας, σχεδιασμένο για μαζικές καμπάνιες, στοχευμένες επανακλήσεις και δυναμική φιλτραρισμένη επικοινωνία. Η πλατφόρμα υποστηρίζει πλήρη κύκλο ζωής επαφών — από την εισαγωγή και κατηγοριοποίηση, έως την παρακολούθηση και την αυτοματοποιημένη ενεργοποίηση βάσει φίλτρων και κανόνων.

Εισαγωγή Λιστών

  • Υποστήριξη αρχείων XLS ή σύνδεση μέσω API με CRM/ERP
  • Δυνατότητα μαζικής εισαγωγής με mapping πεδίων (όνομα, τηλέφωνο, email, tags, κ.ά.).
  • Αυτόματη αποφυγή διπλοεγγραφών με βάση μοναδικά κλειδιά (π.χ. αριθμός τηλεφώνου).

Κατηγοριοποίηση & Ομαδοποίηση

  • Δημιουργία custom λιστών ανά καμπάνια, προϊόν, περιοχή ή τύπο πελάτη
  • Tags και labels για γρήγορη αναζήτηση και φιλτράρισμα
  • Υποστήριξη nested λιστών και δυναμικών ομάδων βάσει κανόνων.

Διαχείριση Επαφών

  • Προβολή πλήρους ιστορικού επικοινωνίας ανά επαφή.
  • Καταγραφή αποτελέσματος κλήσης (π.χ. απάντησε, μη διαθέσιμος, ενδιαφέρεται, επανάκληση)
  • Δυνατότητα προσθήκης σημειώσεων, υπενθυμίσεων και follow-up ενεργειών

Η πλατφόρμα προσφέρει εξελιγμένα φίλτρα για την ενεργοποίηση επαφών με βάση επιχειρησιακά κριτήρια:(Κατά ημερομηνία τελευταίας επικοινωνίας / Κατά περιοχή, χώρα ή ζώνη ώρας / - Κατά αποτέλεσμα προηγούμενης κλήσης / Κατά agent ή ομάδα που διαχειρίστηκε την επαφή / κ.ο.κ