Ας δούμε μερικές από τις δυνατότητες της υπηρεσίας
Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων με υποστήριξη IVR πολλαπλών ουρών αναμονής (Queues). Ηχητικά αρχεία και "μουσική στην αναμονή" ανά έργο
Δημιουργία αυτόματων εξερχόμενων κλήσεων Power & Predictive μορφής και προγραμματισμός επανακλήσεων ανά κατάσταση (Busy, NoAnswer, etc)
Δημιουργία εξερχόμενων κλήσεων και εξυπηρέτηση απαντηθείσας κλήσης με αυτοματοποιημένα μηνύματα και Surveys καταγραφής αποτελεσμάτων
Έργα CallBack, με αυτοματοποιημένα μηνύματα και αυτόματη παρουσίαση αποτελεσμάτων με γραφήματα και στατιστικά ποσοστιαία στοιχείων
Υποστήριξη καταγραφής επικοινωνιών σε αρχεία Wav, MP3 μεγάλης συμπίεσης. Πλήρη, OnDemand και πολλαπλή καταγραφή ανά έργο
Ενσωματωμένο CRM υποσύστημα καταγραφής αποτελεσμάτων επικοινωνίας και δυνατότητα διασύνδεσης με τρίτες πλατφόρμες
Υποστήριξη πολλαπλών πηγών εισόδου, SMS, FAX, Viber, Telegram Messaging και ολοκλήρωση Flow εργασιών ανά έργο ανά πηγή
Ενσωματωμένη διαχείριση λιστών μέσω CSV/EXCEL/Database, εργαλεία χειροκίνητων και αυτοματοποιμένων επανακλήσεων.
Λειτουργίες εξαιρέσεων επικοινωνίας σε αριθμούς που ανήκουν σε ομάδες που δεν πρέπει να κληθούν. Αρθρο-11, DoNotCall, SPAM Filters,etc