- 07/09/2022 Ενημερώθηκε η βάση δεδομένων μας με τα στοιχεία της ΕΕΤΤ για την λίστα του άρθρου 11.(optOUT)
- 15/07/2022 Ενεργοποιήθηκε η δυνατότητα On Demand καταγραφής φωνής. Ο χρήστης πλέον μπορεί να διακόψει / ενεργοποιήσει δυναμικά την καταγραφή φωνής, όσες φορές θελήσει κατά την διάρκεια της κλήσης
Τι είναι το CloudCallCenter ;
Η υπηρεσία cloud call center είναι μια πλατφόρμα προσβάσιμη στο Internet, για τη διαχείριση κλήσεων και αλληλεπιδράσεων πελατών. Τα call centers που βασίζονται στο cloud, είναι προσβάσιμα σχεδόν από οπουδήποτε, εξαλείφοντας την ανάγκη για φυσική υποδομή, η οποία μπορεί να μειώσει το λειτουργικό κόστος και να αυξήσει την επεκτασιμότητα, για την υποστήριξη των έργων και των πελατών σας.

820 Απομακρυσμένοι
Χρήστες και συνεχίζουμε ...
Όταν συζητάμε για τηλεφωνικά κέντρα, αναφερόμαστε συνήθως σε μια φυσική λειτουργία εξυπηρέτησης πελατών που είναι υπεύθυνη για την πραγματοποίηση και τη λήψη κλήσεων. Η υπηρεσία μας. Cloud Call Center, προσφέρει τις ίδιες λειτουργίες εξυπηρέτησης πελατών, αλλά χρησιμοποιεί μια ομάδα τηλεφωνητών που εργάζονται απομακρυσμένα. Από το σπίτι τους ή τους συνεργαζόμενους χώρους. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι μπορεί να βρίσκονται ακόμα και στον ίδιο χώρο του γραφείου σας.
Αυτή τη στιγμή χειριζόμαστε 820 απομακρυσμένους τηλεφωνητές, που εργάζονται εξ αποστάσεως.

20 Χρόνια
εμπειρίας
Είμαστε μια άκρως έμπειρη ομάδα επαγγελματιών CTI και IT, που παρέχει τα τελευταία 20 χρόνια, λύσεις σε σύνθετα και μεγάλα έργα τηλεφωνίας για S.M.E παγκοσμίως. Μη διστάσετε να περιγράψετε το όραμά σας και θα έχουμε μια πλήρη λειτουργική λύση για εσάς, εντός μιας ημέρας.
ΤΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ
Τι νέο υπάρχει
-
Οι χρήστες / τηλεφωνητές, μπορούν πλέον να ξεκινούν, να παύουν ή και να διακόπτουν τις καταγραφές επικοινωνίας. Είτε γιατί δεν υπάρχει συνεχές ενδιαφέρον για καταγραφή, είτε γιατί χρειάζεται να ακουστούν, ευαίσθητες πληροφορίες. π.χ. αριθμοί καρτών , κωδικοί χρήσης, κ.λ.π.
-
Αυτόματη αναγνώριση ομιλίας για μεγάλο τηλεοπτικό σταθμό (Περιλαμβάνονται γλώσσες: Ελληνικά, Αγγλικά, Ρωσικά, Γερμανικά, Γαλλικά, Ισπανικά)
-
IVR με TTS (text2speech) για μεγάλη εταιρεία ταχυμεταφορών. Ανακοινώσεις για τις ημερομηνίες παράδοσης των δεμάτων, με βάση τους αριθμούς voucher
-
Ενσωμάτωση καμπάνιας SMS και FAX. Δρομολόγηση κλήσεων με βάση τον αριθμό του καλούντα και συστήματος επαλήθευσης μέσω sms/fax
Η Ιστορία μας
Είμαστε μια ομάδα έμπειρων τύπων τηλεφωνίας που παρέχουμε τα τελευταία 20 χρόνια λύσεις σε σύνθετα και μεγάλα έργα, για μικρές/μεσαίες και μεγάλες εταιρείες, σε όλο τον κόσμο. .
Η αποστολή μας
Να ξεπεράσουμε τις προσδοκίες των πελατών μας, με καινοτόμες και εξατομικευμένες υπηρεσίες διασφάλισης, δοκιμών, επιθεώρησης και πιστοποίησης. 24/7
Καλωσήρθατε
Παρέχουμε λύσεις επικοινωνίας σε μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις.
Προσφέρουμε αυτοματισμούς που δύσκολα θα βρείτε στα παραδοσιακά συστήματα τηλεφωνικών κέντρων ενώ ενημερωνόμαστε καθημερινά, για τις εξελίξεις της αγοράς. Επικοινωνήστε μαζί μας και θα βρούμε μαζί τη λύση για να αναπτύξετε την εταιρεία σας. Ακόμη και ένας μόνο απομακρυσμένος χρήστης στην πλατφόρμα μας, θα αναδείξει τις δυνατότητές του και θα σας προσφέρει την απόλυτη ποιότητα κλήσης που επιθυμείτε.
Ηρακλής Ζωγράφος
Ιδρυτής
Πλεονεκτήματα ενός τηλεφωνικού κέντρου Cloud:
•Μείωση του λειτουργικού κόστος και βελτιστοποίηση της απόδοσης επένδυσης (ROI).
•Ενδυνάμωση τηλεφωνητών για βέλτιστη απόδοση
•Δημιουργία πολυκαναλικού κέντρου επικοινωνίας με πλήρεις δυνατότητες.
•Καλύτερη εμπειρία των πελατών σας
•Γρήγορη και εύκολη ανάπτυξη.
•Βελτιστοποίηση αποτελεσματικότητας των τηλεφωνητών.•Αποτελεσματική διαχείριση - Management.