Δεν απαιτείται εξοπλισμός για την ενεργοποίηση της υπηρεσίας
Απλά βασιζόμαστε στο διαδίκτυο κάθε πελάτη και μέσω του πρωτοκόλλου VOIP διαχειριζόμαστε τις εισερχόμενες/εξερχόμενες κλήσεις.
Υποστηρίζουμε γραμματείες τηλεφωνίας, ομάδες υποστήριξης τηλεφωνίας, μεγάλα τηλεφωνικά κέντρα, αυτοματοποιημένες εφαρμογές μέσω (ASR / TTS / SMS) και πολλά άλλα ...
Εισερχόμενη δρομολόγηση: Δημιουργήστε όσα τηλεφωνικά μενού επιθμείτε, σενάρια IVR που χρειάζεστε και δρομολογήσετε τους πελάτες σας, στον σωστό τηλεφωνικό σας χρήστη. Προσαρμόστε τη δρομολόγησή σας με δυνατότες LCR (lease cost routing) και επιλογές δρομολόγησης με βάση το χρόνο, και άλλες επιλογές έξυπνης δρομολόγησης για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών σας.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε οποιονδήποτε τύπο υπολογιστή (laptop ή επιτραπέζιο), smartphone ή ακόμα και tablet. Εφόσον μπορείτε να συνδεθείτε στο διαδίκτυο, όλες αυτές οι επιλογές είναι διαθέσιμες σε εσάς. Συνιστάται ένα σετ μικροφώνου-ακουστικού για να διασφαλίσετε ότι λαμβάνετε τον καλύτερο δυνατό ήχο.
Η λειτουργία Power / Predictive Dialer, έχει σχεδιαστεί για να πραγματοποιεί αυτόματα περισσότερες εξερχόμενες κλήσεις, ώστε οι τηλεφωνητές σας, να έχουν περισσότερο χρόνο επικοινωνίας, για να επικεντρωθούν σε ό,τι είναι σημαντικό - το κλείσιμο συμφωνιών.
Ανεβάστε τη δική σας βάση δεδομένων επαφών και φιλτράρετε, πιθανές ομάδες-στόχους με σχετικά κριτήρια. Βεβαιωθείτε ότι καλείτε τον κατάλληλο πελάτη, την κατάλληλη στιγμή. Οι δυνατότητες του Power και του Predictive dialing, θα αυξήσει τις πωλήσεις των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας, ελαχιστοποιώντας το χρόνο, μεταξύ των κλήσεων, αυτοματοποιώντας τις ροές εργασίας και κρατώντας τους τηλεφωνητές σας, ευχαριστημένους.
Μια αναφορά ανάλυσης, μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε εκθετικά τις αλληλεπιδράσεις σας με τους πελάτες, βοηθώντας σας να αυξήσετε τη συνολική παραγωγικότητα και να βελτιώσετε τα ποσοστά απόκρισης παραπόνων και επίλυσης.
Η αναφορά του CloudCallCenter μετατρέπει τα ακατέργαστα δεδομένα σε οξυδερκείς αναφορές. Με βάση τον τύπο της αναφοράς, μπορείτε να κατανοήσετε την απόδοση τou τηλεφωνητή σας, να αξιολογήσετε βασικές μετρήσεις απόδοσης και να λάβετε τεκμηριωμένες αποφάσεις για να βελτιώσετε την εξυπηρέτηση πελατών σας.