ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

FAQ

1Χρειάζομαι κάποιο ειδικό εξοπλισμό ;
Όχι. Όλα μπορούν να εγκατασταθούν στο Cloud. Ακόμη και οι συσκευές του τηλεφώνου σας, μπορούν να βασίζονται σε εικονικό λογισμικό, χωρίς επιπλέον κόστος. Εάν θέλετε να συνεχίσετε με την υπηρεσία cloud Call Center, στείλτε ένα ένα αίτημα και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας.
2Δεν είμαι σίγουρος τι είδους / τεχνολογία τηλεφωνικών γραμμών χρειάζομαι. Και τι γίνεται με την ποιότητα φωνής;
Υποστηρίζουμε όλες τις γνωστές τεχνολογίες παρόχων τηλεφωνίας. Από αναλογικές γραμμές , BRI's, PRI's και φυσικά SIP Protocol. Πραγματοποιούμε πλήρη τεστ "ακραίων" καταστάσεων και ελέγχουμε το σύστημά μας προτού το παραδώσουμε στους τελικούς μας χρήστες, προκειμένου όλα να λειτουργούν ομαλά.
3Υποστηρίζετε λογισμικό CRM ;
Δεν χρειάζεστε καμία εφαρμογή τρίτων. Η πλατφόρμα μας έχει ήδη ενσωματωμένη εφαρμογή CRM που μπορεί να χειριστεί τη λογική της επιχείρησής σας και τις ανάγκες αναφορών σας. Αν έχετε ήδη CRM, μπορούμε να παρέχουμε πρόσθετες υπηρεσίες, ενοποίησης.
4Μπορείτε να προσαρμόσετε τις καμπάνιες μας για εμάς;
Φυσικά. Είμαστε μια άκρως έμπειρη ομάδα επαγγελματιών CTI και IT, που παρέχουμε τα τελευταία 20 χρόνια εργασιακές λύσεις σε σύνθετα και μεγάλα έργα τηλεφωνίας για S.M.E παγκοσμίως. Μη διστάσετε να περιγράψετε το όραμά σας εδώ και θα έχουμε μια πλήρη λειτουργική λύση για εσάς, εντός μιας ημέρας.

Γράψτε μας ένα μήνυμα

Εάν θέλετε να μιλήσετε απευθείας με την ομάδα μας, στείλτε μας ένα e-mail χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα. Στόχος μας είναι να επιστρέψουμε σε όλα τα μηνύματα εντός 24 ωρών, αλλά συνήθως είμαστε πολύ πιο γρήγοροι.

Ονοματεπώνυμο *

Email *

Μήνυμα *

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.